تعویق یک ساله نمایشگاه کاشی و سرامیک Tecnargilla

تکنارگلا Tecnargilla بزرگترین نمایشگاه صنعت کاشی و سرامیک در جهان است که هر ساله در ایتالیا برگزار می گردد این نمایشگاه میزبان جمعیت زیادی از طرفداران و خریداران صنعت کاشی و سرامیک است.

نمایشگاه Tecnargilla به عنوان معیاری برای سنجش شرکت های حاضر در عرصه کاشی و سرامیک در کل جهان است که بیش از ۵۰ درصد شرکت کنندگان آن از خارج از مرزهای ایتالیا به این کشور سفر می کنند تا بروزترین تکنولوژی های روز صنعت کاشی، سرامیک و فناوری های وابسته به آن را با هم به اشتراک بگذارند.

تاریخ برگزاری نمایشگاه امسال که قرار بود از ۲۸ سپتامبر تا ۲ اکتبر ۲۰۲۰ در  مرکز نمایشگاه های Rimini برگزار گردد به دلیل شیوع ویروس همه گیر کروناو با توجه به وضعیت بحرانی جهان در مقابله با این اپیدمی جهانی به پاییز سال ۲۰۲۱ میلادی تغییر پیدا کرد و برگزاری این نمایشگاه به مدت یک سال به تعویق افتاده است. این تصمیم توسط انجمن تولید کنندگان دستگاه ها و مواد صنعت سرامیک (Acimac) و گروه برگزار کننده نمایشگاه های ایتالیا (IEG) گرفته شده است.

نمایشگاه جهانی پیشرو در زمینه فناوری و زیبایی شناسی در صنعت پوشش سطح در پاییز سال آینده برپا خواهد شد.

این نمایشگاه به صنعتگران حوزه کاشی و سرامیک این امکان را می دهد تا نقش اصلی خود را به عنوان نماینده نوآوری این حوزه به معرض نمایش بگذارند نمایشگاه تکنارگلا محل ملاقات برای بخش های مختلف صنعت سرامیک و سایر پوششهای سطح می باشد که بر نقش ایتالیا در این صنعت تاکید می کند.

پائولو سسی، رئیس Acimac می گوید: “این تصمیم پس از رای زنی های بسیار و با احساس مسئولیت جدی گرفته شده است.” Tecnargilla تنها نمایشگاه جهانی است که در بخش ماشین آلات صنعتی قادر به جذب تامین کننده فناوری برای صنعت پوشش از سراسر جهان است.

مدیر Acimac گفت: “دفاتر ما در حال حاضر برای ایجاد نوآوری های بیشتر کار می کنند که به ما این امکان را می دهد تا اعتبار بین المللی Tecnargilla را افزایش داده و فرصت های تجاری جدیدی را برای غرفه داران و بازدید کنندگان ارائه دهیم.”